Shadowbeing Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Vad får man göra på Kirby-spelen? Det är lätt va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 Hallå den här tråden borde låsas.kirby finns inte på NINTENDO GAMECUBE.ja,ja vet att de kommer ett 2004,men vill holgert snacka ssbm får han göra de i melee tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 värför klaggar alla så mycke Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Därför att det inte finns något Kirby-spel tii Gamecube än så länge. Den här tråden är misslyckad. Klantigt gjort av författaren. Tråden borde flyttas till en annan konsol. Alltså till ett annat Forum. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 mm de har han rätt i Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Ja, det har han verkligen rätt i. Förresten borde en Moderator checka Forumen lite oftare och låsa sånna trådar som den här. Eller flytta ämnet till ett annat Forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 men alla borde ha gjort något misslyckat forum men denna borde låsas om den inte handlar om kirby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Men jag tycker att den borde flyttas :) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 m typ till nintendo forumet eller advance forumet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Det finns 4 Nintendo-forum. Jag tycker Nintendo 64. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 mm samma här föresten finns de kirby spel till gameboy asso color eller den gamla? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Dom har jag iallafall inte jag sätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg