Str4ndB3rg Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Skrivet 7 Mars 2007 Jag kan inte ändra pressen det går inte och ändra info om mig sidan kommer inte fram och som när jag kommer till ett forum inlägg och snabbsvarar och aktiververar en stor ruta med smilisar och så kan ja ju inte komma till kontrollpanelen heller.. :( :(sidorna blir bara vita om jag klickar på ändra prssentation kommer inte upp. ne jag kan inte klicka på länkar! :( kolla bilden kongfxf.bmp Citera
Fruktnystan Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Skrivet 7 Mars 2007 Mysko. Testa annan webbläsare kanske? Citera
Str4ndB3rg Skrivet 7 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 7 Mars 2007 (redigerat) en webläsare vet inte vad det är?hehe :huh: Men jag vet vad jag ska få tag i såna. men vad är det. Redigerat 7 Mars 2007 av Star_Fox Citera
Boffaroffe Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Skrivet 7 Mars 2007 Markera texten i länkfältet, sedan tryck på enter. Eller tryck F5. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.