Winjaaa Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Vilket spel ska jag ta först metroid prime hunters elr animal crossing wild world För att jag fyller år idag så fick jag tillräckligt med pengar att köpa ett spel och så ska jag spara och köpa ett annat sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spike Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Först vill jag gratulera dig på din dag :D Sen annars tycker jag du borde köpa metroid prime.... Jag har det och det kan jag rekomendera :) Vad har du för andra spel då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 7 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 (redigerat) Först vill jag gratulera dig på din dag :D Sen annars tycker jag du borde köpa metroid prime.... Jag har det och det kan jag rekomendera :) Vad har du för andra spel då? Har köpt metroid nu Och har 350 kr över ska få 100 kr imorgon så jag kanske köper ACWW i morgon okså Redigerat 7 Mars 2007 av THehero164 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spike Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Vad tycker du om metroid prime än så länge då? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 8 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Vad tycker du om metroid prime än så länge då? :) Det äger alla spel jag har till DS! Ps. kommer snart få 100 kr så jag kommer kunna köpa ACWW HAr köpt ACWW och det är kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 Vad tycker du om metroid prime än så länge då? :) spännande... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg