TheUnnamed Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Jag har en film jag har gjort som är på tok för står. Jag har redigerat den med Windows Movie Maker och den är sparad i WMW (tror jag det heter). Någon som vet hur man kan få ner filstorlek på ett effektift sett? Utan att förlora för myckket kvalité? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Om du inte använder Windows Movie Maker utan ett proffessionellt verktyg får du mycket mindre filstorlek och mycket mycket mycket bättre kvalitet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 8 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Ett exempel på ett sådant program är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Jag använder TMPGEnc, det kodar om filmen till MPEG format och bantar den rejält. AVI fil på 78MB fick jag till 2,5MB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 9 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Är programet gratis eller kostar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Gratis såklart. Du kan ladda ner den senaste versionen här: http://www.tmpgenc.net/en/e_download.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 23 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.