TheUnnamed Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Skrivet 7 Mars 2007 Jag har en film jag har gjort som är på tok för står. Jag har redigerat den med Windows Movie Maker och den är sparad i WMW (tror jag det heter). Någon som vet hur man kan få ner filstorlek på ett effektift sett? Utan att förlora för myckket kvalité? Citera
Chainsawkitten Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Skrivet 8 Mars 2007 Om du inte använder Windows Movie Maker utan ett proffessionellt verktyg får du mycket mindre filstorlek och mycket mycket mycket bättre kvalitet Citera
TheUnnamed Skrivet 8 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 8 Mars 2007 Ett exempel på ett sådant program är? Citera
Gäst Mega93 Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Skrivet 8 Mars 2007 Jag använder TMPGEnc, det kodar om filmen till MPEG format och bantar den rejält. AVI fil på 78MB fick jag till 2,5MB. Citera
TheUnnamed Skrivet 9 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 9 Mars 2007 Är programet gratis eller kostar det? Citera
Gäst Mega93 Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Skrivet 9 Mars 2007 Gratis såklart. Du kan ladda ner den senaste versionen här: http://www.tmpgenc.net/en/e_download.html Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.