Zantera Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Skrivet 8 Mars 2007 Ja, jag fick nyligen Eevee, och har bestämt mig för att göra den till en av mina 6 pokemon i hela Kanto. Jag har bestämt mig för att utveckla den till Umbreon. Jag vet att om den är glad och utvecklas på kvällen/natten blir den Umbreon. Jag vet att jag kan klippa den så att den blir glad. Men några mer tips på hur jag kan få Umbreon fort? Hur jag gör Eevee glad fort... :unsure:
Zonix Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Skrivet 8 Mars 2007 Hmm.. ha honom först i ditt lag, hela honom varje gång han är skadat(efter match). ge honom grejer och så. Tänk på att du har 12 timmar på dig.. från 12 till kl 00 tror jag. men på www.serebii.net så finns det en guide tror jag. Jag återkommer senare med info.
GaaraOfSand Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Skrivet 8 Mars 2007 träna den och låt den inte dö. så om den är nära på att dö så ge den nåt som upplivar den ir byt pokémon. Jag fick min på ruby när jag starta om det. jag byte över en eevee från mitt fire red till mitt nystarade ruby. Sen träna jag bara den där jag visste aldrig om jag träna på dag ir natt fast jag hade tur så den utvecklades till en Umbreon i lvl 42. jag lät den aldrig dö ir nå. jag försökte göra den så glad som möjligt för jag ville så gärna ha en Umbreon för det är min favorit pokémon ja och nu har jag en :D
Zantera Skrivet 8 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 8 Mars 2007 träna den och låt den inte dö. så om den är nära på att dö så ge den nåt som upplivar den ir byt pokémon. Jag fick min på ruby när jag starta om det. jag byte över en eevee från mitt fire red till mitt nystarade ruby. Sen träna jag bara den där jag visste aldrig om jag träna på dag ir natt fast jag hade tur så den utvecklades till en Umbreon i lvl 42. jag lät den aldrig dö ir nå. jag försökte göra den så glad som möjligt för jag ville så gärna ha en Umbreon för det är min favorit pokémon ja och nu har jag en :D Level 42? :P FÖrra gången jag fick Umbreon utvecklades den på level 25 typ. :lol:
GaaraOfSand Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Skrivet 11 Mars 2007 okej men jag vet inte om jag tränade på natten ir dag så jag träna på båda men jag träna tydligen mest på natten som jag hade hoppats att jag gjorde. det går väl att träna på fire red så man får Umbreon ir Espeon??
Gäst LudvigRamone Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Skrivet 12 Mars 2007 man kan inte få umbreon/Espeon på leafgreen eller firered :student: då måste du byta ifrån Guld/Silver/Kristall lr typ colloseum lr XD:Gale of Darkness :nq:
GaaraOfSand Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Skrivet 12 Mars 2007 jo jag har Umbreon på fire red. Jag byte till mitt ruby och träna eevee sen i 42 utvecklades den. och nu har jag byt den till fire red igen
Rekommendera inlägg