ajar Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 (redigerat) Tjenare! Jag har ett band som heter Tillfälligt slut, i lördags hade vi vår åttonde konsert. Här är en video, den börjar mitt i refrängen och håller på ungefär halva låten, den heter The Priest och är en egen låt. Säg gärna vad ni tycker om oss! (Jag spelar trummor) Tillfälligt slut - The Priest Redigerat 8 Mars 2007 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zupez Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Ni var ganska bra hördet inte så mycket vad han sjöng men annars var det bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 ska jag ljuga ilr säga som det är? Nje ni var ganska så soppiga faktist. Fast kvaliteten på inspelning var ju inte den bästa men utifrån den så lät det öö sämst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 ska jag ljuga ilr säga som det är? Nje ni var ganska så soppiga faktist. Fast kvaliteten på inspelning var ju inte den bästa men utifrån den så lät det öö sämst Tour vet hur man ska ge kritik :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 med tanke på er ålder var ni helt Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Härligt gitarrsolo på slutet :) Trummorna lät bra men inte så avancerat (?) Kan inte så mycket om trummor så rätta mig om jag har fel :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 ska jag ljuga ilr säga som det är? Nje ni var ganska så soppiga faktist. Fast kvaliteten på inspelning var ju inte den bästa men utifrån den så lät det öö sämst Ja klart :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 9 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 (redigerat) Härligt gitarrsolo på slutet :) Trummorna lät bra men inte så avancerat (?) Kan inte så mycket om trummor så rätta mig om jag har fel :P Nej, det är inte meningen att det ska vara så svårt, mer svängigt. ;) Tour: Det var meningen att ni skulle tycka till om låten, inte om ljudet, jag sa ju faktist att det inte var så bra. Redigerat 9 Mars 2007 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Kanske inte just min musiik stil men jag gilalde gitarr solot på slutet . :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 (redigerat) Nja, man har ju hört bättre. Men själva grejen att ha ett band när man är tretton bast är väl rätt kewlt. Ripto, är det du som sjunger eller? Aha :P kanske borde börja läsa inläggen lite nogrannare. Såg inte att du skrev att du var trummis. Redigerat 10 Mars 2007 av Jayzmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 (redigerat) <{POST_SNAPBACK}> Nej, det är inte meningen att det ska vara så svårt, mer svängigt. ;)Tour: Det var meningen att ni skulle tycka till om låten, inte om ljudet, jag sa ju faktist att det inte var så bra.<{POST_SNAPBACK}> Jag kommenterade inte ljudet utan eran insats och jag tyckte det lät skit. Redigerat 9 Mars 2007 av Tour Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Sångaren hade barnröst, annars var väl musiken hyffsad med tanke på ålder.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.