Aegzor Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Tja! Jag har tänkt köpa Wow-demo för 29:- på EBgames och jag undrar om man måste fylla i sin bankkod då? Asså om man bara ska ha demot i X antal dagar. Tack i förhand //Medion. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Ett tips är att fråga i affären. Jag tror att man skall fylla i sitt kreditkortsnummer (inte bankkod), även om ingen månadsavgift tillkommer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 8 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Ok. Får se om jag köper det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 (redigerat) Ok. Får se om jag köper det.. KÖPA DEMOT!?!? man kan ju ladda ner gratis från WoWs hemsidahttp://teaser.wow-europe.com Redigerat 8 Mars 2007 av AntonJ3000 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 8 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Ja, men jag tror det var längre speltid om man köpte det. Ska kolla upp det lite mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Ja, men jag tror det var längre speltid om man köpte det. Ska kolla upp det lite mer. 4dar ..jaja wooteva...man behöver väl bara testa i MAX.10dagar ändå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Han får göra som han vill och vill va 100% säker om spelet är värt och köpa. Tog ett tag för mig och fatta spelet tillåmed när jag köpte fullversionen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg