Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

okey snart dags att göra Trolls of a Feather questen så kan jag välja mellan 3olika rewards Thottbot <--där kan ni se vilka men vet inte vilken jag ska ta den tinketen ser lite onödig ut men roben ser rätt bra ut me statsen o staven har jag velat ha sen lvl 20typ men så har massor av mina Gmates o vänner sagt att man ska ta trinketen eller roben? :S någon kunnig om warlocks som kan hjälpa mig välja!?.

Gäst Elite
Skrivet

han sa att han skulle ta trinketen eller chestet

Nej, det har han inte skrivit.
Skrivet

okey men vill gärna ha en item me bra stats så man gör lite overpower damage :evil: men trinketen e helt onödig nu har jag sett att den har 10sec cast trodde den var typ 3sec eller att man kan kombinera den med den spellen så summoingen går på 3sec men det går inte så den ska bord men tror jag tar staven den ser lite snyggare ut men statsen ser bättre ut på roben men som DoNeN sa staven använder man längre

Skrivet (redigerat)

Personligen så ångrar jag att jag inte valde trinketen på min Warlock, den är verkligen inte onödig och till skillnad från de andra itemsen som du byter ut nästan direkt så kommer den fortfarande att vara praktisk på 70.

Redigerat av Snake
Skrivet

ok men typ alla ¨på thottbot säger attt trinketen e skit att dem ångrar att dem valde den men ioförsig så var det ju nu innan TBC har släpts :unsure:

Gäst Kaktus-Killen
Skrivet

.... men så har massor av mina Gmates o vänner sagt att man ska ta trinketen eller roben? :S någon kunnig om warlocks som kan hjälpa mig välja!?...

nehe?

• Skapa ny...