iErl Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Hej, Nu är det så att jag undrar om nån kan powerlevla mej till typ lvl 20 - 25 (Är på 17 snart 18) med fusk så det går ganska snabbt. Har själv försökt ladda hem fusk. Försökte göra det på mpc forum, Men det var ett virus.. och så vill jag inte bli bannad. Jag kan självklart hjälpa till om ni har det där hacket så många monster dras till 1 ställe, annars går jag bara runt och dödar som vanligt. Ni ska självklart få någon summa mesos. Ni väljer före till vilken level ni vill powerlevla mej till och hur mycket mesos ni ska få, Så kan ja säga om det låter rimmligt för mej :) Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 (redigerat) jag kanske kan göra det beroende på hur mycket mesos och till vilken lvl Redigerat 20 Mars 2007 av 940220 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.