om man ska köpa ett spel vilket isåfall?
Vilket Spel Ska Man Satsa På?
Blazing Angels: Squadrons Of WWII det finns typ baar ett ställe att köpa det till vanliga xbox o de e speldirekt.se......Man flyger typ flygplan under andra världkriget allt från London till Berlin...bra spel..
Ja,
Halo 1, 2an?
Riktigt roliga och nästan aldrig tröttnar på det.
Garanterat billigt och superbra spel.
HL2 går aldrig heller Fel. Eller CS.
Fable e skitkul
Fable är nog det bästa spel som gjorts ^_^ Det tycker jag du borde satsa på.
↗ till inläggetFable är nog det bästa spel som gjorts ^_^ Det tycker jag du borde satsa på.
Jag hoppas du skojar...
Silent Hill 2, Ninja Gaiden, Shenmue 2, Breakdown, Kotor 1/2 eller
varför inte gamla goa Jet Set Radio Future? Dom äger ju allihopa.
Fable är ju lite bra.
Annars finns allt på PS2
↗ till inläggetFable är ju lite bra.
Annars finns allt på PS2
1: Vadå allt?
2: Det här är Xbox-forumet. <_<
Aa jag vet xD
Men jag menar bara att fable är bra :P
↗ till inläggethmm Kishuna har rätt.. de finns bättre spel än Fable.Fable är nog det bästa spel som gjorts ^_^ Det tycker jag du borde satsa på.
men fable är ett bland dom bästa!
Blazing Angels är riktigt roligt som CommanderCody skrev om...
Metal Gear Solid & Forza Motorsport är jätteroligt. :P
Jade empire är ett riktigt bra spel! Den har även fått ett pris och den är classicer
Forza
Halo 2
Star Wars Republic Commando
Tony Hawk's American Wasteland
↗ till inläggetfable äger det borde du satsa på lätt men halo 2 är verkligen inte fel heller ;)Fable är nog det bästa spel som gjorts ^_^ Det tycker jag du borde satsa på.
Ja, de beror på vilket spel du gillar. Om du gillar Action Eller strategi eller så men själv så tycker jag mycket om Halo2 och GTA san andreas. :kung:
↗ till inläggethåller med (ps ded or alive 1, 2, 3, & 4 skitbra synd bara att det inte kommer fler till Xbox :(Ja, de beror på vilket spel du gillar. Om du gillar Action Eller strategi eller så men själv så tycker jag mycket om Halo2 och GTA san andreas. :kung:
scarface :D
gta sa?