Gäst OneDream Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 jag behöver lite tips! Vilket Final Fantasy är roligast? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 bara till ps2? isåfall 10:an Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 asså, om du skulle frågat för en vecka sen, skulle jag helt klart svarat Final Fantasy X. Men nu när jag kört Final Fantasy XII i drygt 70 timmar (och klarat ut det) så måste jag faktiskt säga att FFXII är det roligaste FF spelet. Till ps one så är det roligaste FF-spelet utan tvekan FFVII Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 kan du sluta säga med ro.. säg med Vettiga siffror istället :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 asså, om du skulle frågat för en vecka sen, skulle jag helt klart svarat Final Fantasy X. Men nu när jag kört Final Fantasy XII i drygt 70 timmar (och klarat ut det) så måste jag faktiskt säga att FFXII är det roligaste FF spelet. Till ps one så är det roligaste FF-spelet utan tvekan FFVII FFX är 10:an till ps2 XII är 12:an till ps2 VII är 7:an till ps1 själv tycker jag absolut tian om du vill ha det traditionella battlesystemet, men tills ps1 helt klart 7:n där med.. men köp 10:an!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZorroJonte Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 jag behöver lite tips! Vilket Final Fantasy är roligast? FF12 é lätt best! :D Har inte kommit så långt men älskar det redan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg