Bldo Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Skrivet 9 Mars 2007 så dum som jag var använde jag koden "fightfightfight" för att få fotgängare att börja slåss :blink: nu vill jag avaktivera koden men att skriva in "fightfightfight" igen funkar inte... då står det bara "Cheat activated" :cry: avaktiverar man koder på ett speciellt sätt så vill jag gärna veta :gitarr: tack
Bldo Skrivet 9 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 9 Mars 2007 men ååå... nästan klarat & så springer alla och slåss, finns det verkligen inte NÅGOT sätt att avaktivera koder på?! :cry: <_<
Datadanne Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Skrivet 9 Mars 2007 (redigerat) Nej det finns inget annat sätt. Leta efter en ny sparfil. (Fråga en kompis som har Gta:vc) Redigerat 9 Mars 2007 av Datadanne
Bldo Skrivet 9 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 9 Mars 2007 har liksom sparat över på samma sparfil, så det betyder att jag måste börja om helt, helt, från början :visslar: gaah
Bldo Skrivet 9 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 9 Mars 2007 Kolla här. så du tycker jag skulle ha googlat efter "kan man avaktivera fightfightfight på GTA Vice City eller inte?"... jaja, men dåså :blink:
Datadanne Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Skrivet 9 Mars 2007 Nej jag tycker att du borde googla efter en (Nästan) Likadan sparfil som du hadde utan koden intryckt.
Bldo Skrivet 9 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 9 Mars 2007 kan man ladda ner sparfiler från google menar du? :huh:
Datadanne Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Skrivet 9 Mars 2007 Nej men kolla efter save till vice city --- Procent på någon sida som du googla fram.
Rekommendera inlägg