bmth Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Jag måste vara blind asså :P Men jag hittar inte den där önskebrunnen som man får i The Sim2 Året Runt :blink: Kan nån hjälpa mig fort :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fogity Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 Man får den om man är med i trädgårdsklubben och får bra betyg på sin trädgård när den inspekteras. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 10 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 Men :( Jag är med i den men jag får bara pengar hela tiden <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
galabatorix Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 det verkar kul det där spelet. vad kan man göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fogity Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 Men :( Jag är med i den men jag får bara pengar hela tiden <_< Man måste ha en stor och välvårdad trädgård. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg