bajsen11 Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 adda mig på msn så får ni allt ni vill ha till runescape säg bara allt till mig på msn jag heter [email protected] adda mig så får ni allt ni vill ha :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 1.Jag har en i cirka combat lvl 20 och han är en ''hunting pure''cirka lvl 56. Den går bra att byta.. 2.En annan som är lite bättre..eller mycket är min main då.. Total-lvl:1100 Attack-65 Defence-60 Strength-63 Hitpoints-63 Ranged-50 Prayer-39 Magic-53 Cooking -57 Woodcutting-72 Fletching-65 Firemaking- 64 Crafting -50 Smithing-50 Mining-58 Herblore-40 Agility-50 Thieving-41 Runecraft-35 :kung: jag byter din lvl 56 mot en lvl 51 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst HazMupp Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 Jag ger en moparscape ADMIN + en RS GUBBE im the :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mast3rCod3r Skrivet 19 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 Jag ger en moparscape ADMIN + en RS GUBBE im the :evil: okej kanske.....Skicka bilder.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RoxZ Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 jag kan ge dig moparscape gratis... bara för att j*vlas med Solidus OT: du e inte cool bara för att du skriver '' IM THE EVIL :evil:'' Bara töntigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mast3rCod3r Skrivet 21 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 (redigerat) jag kan ge dig moparscape gratis... bara för att j*vlas med Solidus OT: du e inte cool bara för att du skriver '' IM THE EVIL :evil:'' Bara töntigt okej :) adda mig på msn,[email protected] OBS:Kopiera för att slippa fråga hur många understäck det är.. :D Redigerat 22 Mars 2007 av Mast3rCod3r Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 jag kan ge dig moparscape gratis... bara för att j*vlas med Solidus OT: du e inte cool bara för att du skriver '' IM THE EVIL :evil:'' Bara töntigt antar att du menar understräck när du säger frågetecken .. och man ser lätt att det är 2 st . btc ~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mast3rCod3r Skrivet 22 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 jag kan ge dig moparscape gratis... bara för att j*vlas med Solidus OT: du e inte cool bara för att du skriver '' IM THE EVIL :evil:'' Bara töntigt Jajjja-.- det är fixat hursomhelst.. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg