Rallypacker Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Jag har funderat på vilket spel jag ska köpa... men har inte kommit på något. Ge mi lite tips! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Det beror väl på vilken konsoll/lr dator genre du gillar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Köp Halo...oavsett vilken konsol du äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst poja2000 Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 jag ska iaf köpa far cry,splinter cell pandora tomorrow och battlefield vietnamn när de kommer ut det är helt säkert så jag väntar tills de kommer ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 25 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Jag har en dator på 1.8 gig. Jag vill ha skjut,strategi eller rollspeL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 27 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 ingen som kan något bra spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Jo som sagt...HALO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 27 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 något annat än halo då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Red alert 2 kanske. eller halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 27 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 vad du tjötar om Halo då... Tycker det verkar kass! Jag harb klarat ut RedAlert 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 verkar kasst...det är inte kasst köp halo punkt slut. du gillade rolspel va? knights of the old republic är rätt skoj, har du bara 1.8 i ihårddisk minne eller? i så fall kan du verkligen inte ha Kotor det tar 7 gig har jag hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 27 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 jag har det i hårdisk. Har typ 40 gig i minne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.