xhomerx Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 vitdom när ja skirver detta när jag skriivt cd C:\ den skriver jag cs program do kmr det C:\program> och när jag ska skirva cd valve kmr det det går inte att hitta sökvägen. hjälp snälla :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iBye Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Vad är det du vill göra? Skapa en server? www.serverhjalpen.info Guider -> Server Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 (redigerat) skriv i kommandotolken när du installerat HLDS update tool: cd C:\Program\valve\hlserver hldsupdatetool.exe -username DITTSTEAMUSERNAME -password DITTSTEAMPASSWORD -command update -game SPELET -dir "C:\Min server" och kom ihåg att det är \ INTE / !! asså bara för att han skriver mitt namn i sin post betyder inte det att det måste vara §1.27! :angry: Redigerat 11 Mars 2007 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg