XxflairxX Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Säljer jättebra rs gubbar! hög combat ochhar riktigt finfina saker. www.freewebs.com/daniel2231/rs.htm Detta är INTE scam! de var 3 olika personer som påstår att detta va scam i de första inlägget men de vill bara få er att inte köpa , de är falska rykten! de här är INTE scam så ni vet de! adda bonan-bruno@hotmail.com så i oxå vet så har jag flera gubbar på lager än de som finns på hemsidan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BurningHypno Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Kan du inte skaffa runescape saker & pengar på ett annat sätt en att scamma andra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XxflairxX Skrivet 11 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 jo jag kan skaffa fram pengar på andra sätt men som jag sa detta är INTE scam!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BurningHypno Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Tydligen är det scam. Du bryter dock mot Jagex regler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XxflairxX Skrivet 11 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 DETTA ÄR INTE SCAM!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BurningHypno Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Men om det inte är scam så bryter du iallafall mot JAGEX regler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aso090 Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 kolla lyssna 1.om du skulle ha 20 gubbar t.ex så måste du ha 20 emails och jag tror inte att du orkar göra 20 emails. 2.om du skulle orka göra 20 emails och 20 gubbar så skulle du inte orka levla upp alla till lvl 50-70 3.och om du skulle orka göra det skulle du i alla fall bryta mot jagex ltd regler och om nån skulle anmäla dig till jagex så skulle alla dina gubbar bli bannade och du skulle inte sälja. total: e det Scams forumet anmäls också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg