fuska2000 Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Jag har spelat fr länge och jag har fångat över 140 pokemon :gitarr: :student: Och jag har klarat pkmn ligan och kommit till dom 7 öarna men nu är det så när man har klarat pokemon ligan för andra gången (då alla är mycket bättre) finns det något som man kan göra då? något speciellt eller något så man håller sig sysselsätt! Tack på förhand//fuska2000 :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuska2000 Skrivet 17 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 KAN INGEN SVARA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( :o :o :o :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
max95 Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Trada med nån annan så du skaffar de 10 sista! Eller så kan du börja om... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuska2000 Skrivet 18 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 men.... finns det verkligen inget att göra!????? :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 men.... finns det verkligen inget att göra!????? :cry: prova träna dina pokemon högre level och fightas med E4 jättemånga gånger eller om en kompis till dig har ett poke-spel, kör link-match/trada om ni har en kabel Försök fånga alla Unowns Föd upp pokemon Jag kan mera, kommer med mera sen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg