Cortez Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Jag behöver hjälp,jag vet att man kan se sina fienders Stamina(HP) eller vad ni vill kalla det,problemet är att jag inte vet hur eller med vilket föremål,kan någon säga vad man ska använda,Tack så mycket i så fall :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 För att kunna se en fiendes livmätare så behöver du Hero's Charm. Den får man av lärarinnan på Windfall Island om man ger henne 50 st Joy Pendants. Du behöver inte ge henne alla på en gång, det behöver bara bli 50 st sammanlagt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cortez Skrivet 15 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 tack så mycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 var får man joy pendants :huh: ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 Man får Joy Pendants genom att slå en massa Bokoblins. Man kan också använda Grappling Hook för att "stjäla" Joy Pendants av dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg