CrazyBarrie Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Hej! Jag undrar vad man tex använder för script i C++ om man gör ett program eller spel bara undrar för jag fatar inte vad man ska ha allt till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 du använder c++ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 11 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 ja men jag menar typ variabler eller vad?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Du måste använda dig av en grafikmotor om du vill göra fina grafikspel. OpenGl t ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 C++ är exekverbart, blir svårt att hitta skript -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 (redigerat) Det är ingen idé att fråga vad man har i C++, du fattar mindre om vi säger det. Visst, man använder variabler. Om man lär sig hur allt fungerar behöver man inte ha alla funktioner i skallen, man ska veta hur man slår upp och sedan kunna använda dem. PS. "Skript"? Menar du vilket språk man skriver i? C++ är svaret. DS. Redigerat 16 Mars 2007 av Shaitan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.