Pilzner_pojken Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 jag har höj vattnet en gång och jag har clawshot och boss nyckeln. men jag tror jag ska höja vattnet en gång till. hur gör jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loket Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 när du höjer vattnet för första gången där finns det en clawshot sak sen kommer bron så kommer vattnet ner till ett anat rum :student: :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 när du höjer vattnet för första gången där finns det en clawshot sak sen kommer bron så kommer vattnet ner till ett anat rum :student: :student: Om du inte kan skriva ska du inte göra det. :meddum: OnT: Jag har för mej att du ska gå tillbaks till det stor rummet med trappan som man kan vrida och så ska du vrida den så att vattnet forsar ner för trappan. (tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.