Hoppa till innehåll

Altrekvally

Rekommendera inlägg

Är det din första char på 51, gå inte in. Du lär skaffa lite mer erfarenhet av raider och sammarbete först, plus att du lär vara 60 om du vill kunna döda något, tänk på att du kan möta folk med full tier 3, vilket är det bästa på 60 (tror inte det finns bättre outland saker på 60 iaf).

Tar extremt med honor att köpa epic i pvp vendor (ca. 20 k a piece), du hinner nog dinga massa istället för att farma honor för grejer som du kmr byta ut på högre lvl.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Han kommer att bli jädrans ägd, speciellt om det är som i min battlegroup, vi har f*n magtheridon i den och då blir det inte kul att vara alliance -.- vi har vunnit en gång av fjorton jag har varit med i!

men om han vill ha wpn rewardsen så kan han ju försöka en gång, och se hur det går =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns andra sätt att hjälpa till i AV än att döda, som en lowbie.

Du kan tex rädda Wing Commanders eller fånga vargar (getabockar för allies).

Redigerat av Snake
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Innan The Burning Crusade så hade alliance övertaget. Men det ända alliance tänker på är och försvara för att bara få honor och bryr sig inte om marksen :( Så Horde vinner om och om igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst AntonJ3000

Har inte sett en enda under lvl 60 i AV på ett tag..Fast det kanske är en annan grupp?

Det stavas det horde

-------------

On-topic: Spela det om du vill. För marks e ju ganska bra för "stuff" så jag rekommenderar att du spelar...

Redigerat av AntonJ3000
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

Har inte sett en enda under lvl 60 i AV på ett tag..Fast det kanske är en annan grupp?

nej tyvärr.. 51-60 är en egen bracket. 60 har bara en egen grupp i AB o WSG

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Har för mig att det är lv51-60 lv61-70. Lv60 och 70 har en egen BG grupp för Arathi Basin och Warsong Gulch. Men lv60 gruppen är ungefär utdöd.. Eller jag vet faktist inte om lv60 har kvar sin BG grupp.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...