andennn Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Skrivet 13 Mars 2007 Asså min data bara blev segstartad en dag å den segar när man ska starta program å sånt, jag har inte installerat något nytt på den så vad kan dt vara? Citera
neVah Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Skrivet 13 Mars 2007 (redigerat) Virus? Ta också en titt på vilka program som körs när du startar datorn Redigerat 13 Mars 2007 av Quaked_Ess Citera
splintercell987 Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Skrivet 13 Mars 2007 Asså min data bara blev segstartad en dag å den segar när man ska starta program å sånt, jag har inte installerat något nytt på den så vad kan dt vara? Gör allt det här så fungerar datorn nog:Kolla hur mycket du har på hårddisken, radera temporära internet filer och cookies, ha färre ikoner på skrivbordet, ta bort alla program på autostart och gör diskrensning. :student: Citera
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Skrivet 14 Mars 2007 (redigerat) Asså min data bara blev segstartad en dag å den segar när man ska starta program å sånt, jag har inte installerat något nytt på den så vad kan dt vara? Hur mycket RAM-minne har du? Redigerat 14 Mars 2007 av Bf2-nörden-Niclas Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.