HotShot Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 Jag hade pecis klarat den sista bossen och sett slutet på allt. Efter det kom den här rutan som visar hur mycket % man klarat och sånt. Jag lät den vara på eftersom jag kunde inte göra något. Men efter 5 minuter så orkade jag inte mera och satt på spelet igen. Då så verkar det som om jag inte alls har klarat någon boss osv. Jag tänker klara bossen igen, men jag har en fråga. Vad händer är man klarat spelet? Ska man bara vänta hur lång tid som helst innan man kan börja spela igen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 Nej, man måste starta om. Du låser inte upp någonting, bara slutar spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 15 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 Så riku och dom kommer hela tiden att stå kvar där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 "stå kvar där"? vad menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 15 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 Ja i slutet av spelet. När man ska in i dörren för att möta de sista bossarna. Du vet, den sista saveplatsen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 japp, dom kommer stå kvar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 15 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 Ahaa, så man kan möta de sista bossarna hur många gånger som helst? Tack för hjälpen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 Japp.. man kan möta sista bossen hur mkt som helst men spelet räknar det bara som en gång eftersom att man inte kan spara efter det.. Och det skulle ju va konstigt om spelet fortsatte efter det.. för då har man ju kommit tillbaka till ön och det finns inget mer att göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg