inflames Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 jag vet att det låter löjligt men ok det skulle väll va kul att veta vad andra tycker om teams så skriv ett team och betygsätt alla andras team,s från 1-10 på vad du tycker (du får skriva varför men det spelar ingen roll) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 jag vet att det låter löjligt men ok det skulle väll va kul att veta vad andra tycker om teams så skriv ett team och betygsätt alla andras team,s från 1-10 på vad du tycker (du får skriva varför men det spelar ingen roll) Okej, varför skriver du inte ditt då? :P Men jag kan väl börja... :D Mitt Silver team, som jag inte kan alla attacker på... Meganium - Lvl 92 Charizard - Lvl 93 Blastoise - Lvl 92 Umbreon - Lvl 89 Scizor - Lvl 90 Dragonite - Lvl 91 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 skriv gärna ev-tränade team, annars går det inte att bättra de så bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 Zantera ditt team var helt okej, kom ihåg nu min team e från emerald så det är svårare att få Pokemon som Charizard o.s.v. Sceptile lvl 70 Flash Leaf Blade Rock tomb Slam Minun lvl 52 Spark Secret Power Thunder bolt Thunder Salemence lvl 50 Fly Headbutt Draggonbreat Fire Blast Aggron lvl 48 Cut Earthquake Iron Tail Rock smash Flygon lvl 47Strength Dragonbreath Fly Crunch Metagross lvl 46 Psychic Confusion Hyperbeam ScaryFace Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 Zantera ditt team var helt okej, kom ihåg nu min team e från emerald så det är svårare att få Pokemon som Charizard o.s.v. Sceptile lvl 70 Flash Leaf Blade Rock tomb Slam Minun lvl 52 Spark Secret Power Thunder bolt Thunder Salemence lvl 50 Fly Headbutt Draggonbreat Fire Blast Aggron lvl 48 Cut Earthquake Iron Tail Rock smash Flygon lvl 47Strength Dragonbreath Fly Crunch Metagross lvl 46 Psychic Confusion Hyperbeam ScaryFace Helt okej lag, även om inte Emerald är min starka sida. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 Jag glömde sätta betyg jag ger dig 9/10 :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 Jag glömde sätta betyg jag ger dig 9/10 :cool: Okej, jag glömde sätta betyg på dig... 8/10 Ganska bra team och så, bara du tränar upp dom mer så kommer bonus poängen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 Zantera ditt team var helt okej, kom ihåg nu min team e från emerald så det är svårare att få Pokemon som Charizard o.s.v. Sceptile lvl 70 Flash Leaf Blade Rock tomb Slam Minun lvl 52 Spark Secret Power Thunder bolt Thunder Salemence lvl 50 Fly Headbutt Draggonbreat Fire Blast Aggron lvl 48 Cut Earthquake Iron Tail Rock smash Flygon lvl 47Strength Dragonbreath Fly Crunch Metagross lvl 46 Psychic Confusion Hyperbeam ScaryFace Lite lätt att slå. Flygon, Salamence o Sceptile= svaga mot is attacker. Flygon o Salamence är dubbelt svaga mot dem. Metagross, Minun o Aggron försvinner med en stark Earthquake. Sätt en snabb ground mot dem o de är snart borta. Lika så för Salamence, Flygon o Sceptile. Sätt in nån snabb (te.x Jynx) som kan lära sig Ice beam o de är ute ur leken. Minun har dessutom nästan bara elektriska attacker ni med en Golem så är Minun ute fortare än kvikt. Så ditt lag får 3/10 från mig det är för lätt slaget. Mitt LG lag är: Shula/Charizard: Flamethrower, Wing attack, Metal claw o Scarry face Leland/Dugtrio: Magnitude, Slash, Aerial ace, Dig Govad/Dodrio: Tri attack, Uproar, Steel wing, Thief Garcia/Dragonair: Twister, Dragonrage, Secret power, Safeguard Meri/Starmie: Psychic, Recover, Surf, Ice beam Nanna/Jolteon: Thunderbolt, Bite, Pin missile, Double kick Lv. o stat kommer senare till alla. (De är inte färdig tränade ännu bara så att ni vet) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 (redigerat) edit Redigerat 16 Mars 2007 av agiyr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sapprion Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 Golem lvl 100: Rollout, Explosion,Earthquake,Rock Blast Swampert lvl 100: TakeDown,blizzard,Earthquake,Muddy water Linoone lvl 100: Slash,Thunderbolt,Surf,Dig Camerupt lvl 100: Rock Slide,Take Down,Fire Blast,Earthquake Claydol lvl 100: Light screen,Psychic; Ancienpower,Hyper Beam Stellix lvl 100: Slam,Iron tail,Rock Slide,Earthquake Team leader: Brendan GROUND FOR THE WIN!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 Golem lvl 100: Rollout, Explosion,Earthquake,Rock Blast Swampert lvl 100: TakeDown,blizzard,Earthquake,Muddy water Linoone lvl 100: Slash,Thunderbolt,Surf,Dig Camerupt lvl 100: Rock Slide,Take Down,Fire Blast,Earthquake Claydol lvl 100: Light screen,Psychic; Ancienpower,Hyper Beam Stellix lvl 100: Slam,Iron tail,Rock Slide,Earthquake Team leader: Brendan GROUND FOR THE WIN!!! Ja det laget vill jag INTE möta oförberädd. Kanske om jag hade någon stark vatten och gräs typ med inslag av ground men absolut INTE någon flygare.7/10 från mig. Hu vilket otäckt lag :o (Med något att väga mot vatten/gräs svagheten föruton Linoone) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sapprion Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 hehe tack så mycket jag vet att jag är svag mot gräs och vatten. Jag ska snart byta ut Linoone mot Gligar (flyg och ground). Mitt LG lag är: Shula/Charizard: Flamethrower, Wing attack, Metal claw o Scarry face Leland/Dugtrio: Magnitude, Slash, Aerial ace, Dig Govad/Dodrio: Tri attack, Uproar, Steel wing, Thief Garcia/Dragonair: Twister, Dragonrage, Secret power, Safeguard Meri/Starmie: Psychic, Recover, Surf, Ice beam Nanna/Jolteon: Thunderbolt, Bite, Pin missile, Double kick Lv. o stat kommer senare till alla. (De är inte färdig tränade ännu bara så att ni vet) <{POST_SNAPBACK}> DU har mycket starka och bra pokemon.Skulle inte jätte gärna möta dig om jag inte visste vilka du hade. Visst jag är Ground trainer men T.ex Charizard är väldigt stark och han är flyg... dåligt för mig :P jag ger ditt team 8/10 du får en extra poäng för Dugtrio :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg