Gäst daniel3951 Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 (redigerat) hej, så e det... detta e en scam men inte gjord av mig... jag ska förklara. jag o min kompis gjorde denna gubbe, vi blev ovänner o lottade ut gubben.... jag vann, och han blev väldigt sur... så han gick in och postade massor av saker så man blir varnad som den här... han har moparscape men jag vet inte ens vart man får tag på det. ursäkta misstaget. :( hej jag säljer min gubbe pga att jag ville göra en ny, har 2 bilder. kräver rs saker till min nya gubbe, rs mynt eller saker eller både och. :) det visar väldigt lite saker i inventory. det e bara några saker.... mycket mer i banken, (bilden e tagen innan dom fick de nya skillerna fast från och med idag har den 2mån kvar av member.... minsta budet: 700k- 3milj rsgubbe.bmprsgubbe__1_.bmp Redigerat 15 Mars 2007 av daniel3951 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 jag köper den jag ger alla mina gubbar och alla mina saker sen ger jag fm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst daniel3951 Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 jag köper den jag ger alla mina gubbar och alla mina saker sen ger jag fm bara pengar eller saker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 ok fm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst daniel3951 Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 ok fm rs pengar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 hur mycket? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst daniel3951 Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 hur mycket? tjaa vad tror du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 jag vill inte köpa jag ger fm det är allt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst daniel3951 Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 jag vill inte köpa jag ger fm det är allt sry tar endast emot rs saker/pengar <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 hahahah tror du på han asså allvar han är en noob som scammar lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elle_the_king Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 jag köper den jag ger alla mina gubbar och alla mina saker sen ger jag fm full rune med chain + en gubbe på 69 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 Alltså varför skulle han vilja ha rs saker och pengar när det är så enkelt för honom och fixa det? Tro inte på honom, han tänker blåsa er. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg