Hoppa till innehåll

Säljer Rs Gubbe (member I 2mån Kvar)

Gäst daniel3951

Rekommendera inlägg

kalphiteQ, svulle och YoGoSuN, dom är svenska, iaf yogosun, har mailat med han på youtube.... <_<

Jag vet att hoppah har skrivit det men ville bara påpeka, han heter yogosun2 på youtube, kolla hans filmer, bra faktist;)

jag har pratat med svulle ingame på rs, vi prata svenska, iåförsig sa jag bara hej å han hej, och så fråga jag om de va svårt å komma till 126 osv..^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

hej, så e det... detta e en scam men inte gjord av mig... jag ska förklara.

jag o min kompis gjorde denna gubbe, vi blev ovänner o lottade ut gubben.... jag vann, och han blev väldigt sur... så han gick in och postade massor av saker så man blir varnad som den här... han har moparscape men jag vet inte ens vart man får tag på det. ursäkta misstaget. :(

hej jag säljer min gubbe pga att jag ville göra en ny, har 2 bilder.

kräver rs saker till min nya gubbe, rs mynt eller saker eller både och. :)

det visar väldigt lite saker i inventory. det e bara några saker.... mycket mer i banken, (bilden e tagen innan dom fick de nya skillerna fast från och med idag har den 2mån kvar av member....

minsta budet: 700k- 3milj

rsgubbe.bmprsgubbe__1_.bmp

Jag och daniel3951 snackade på msn och han sa att den här gubben är scam hans kompis går in på den och förstör :medieval:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst daniel3951

hej, så e det... detta e en scam men inte gjord av mig... jag ska förklara.

jag o min kompis gjorde denna gubbe, vi blev ovänner o lottade ut gubben.... jag vann, och han blev väldigt sur... så han gick in och postade massor av saker så man blir varnad som den här... han har moparscape men jag vet inte ens vart man får tag på det. ursäkta misstaget. :(

hej jag säljer min gubbe pga att jag ville göra en ny, har 2 bilder.

kräver rs saker till min nya gubbe, rs mynt eller saker eller både och. :)

det visar väldigt lite saker i inventory. det e bara några saker.... mycket mer i banken, (bilden e tagen innan dom fick de nya skillerna fast från och med idag har den 2mån kvar av member....

minsta budet: 700k- 3milj

rsgubbe.bmprsgubbe__1_.bmp

Jag och daniel3951 snackade på msn och han sa att den här gubben är scam hans kompis går in på den och förstör :medieval:

just de, läs första sidan

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst newnameguy

1. Det är en privateserver han kör på...

2. Den är värd minst 3-5 miljarder.

3. Han är member och därför kan ta tillbaka sin gubbe med en kod som han får fråg Jagex när han får membership...

4. Det är mot runescape-reglerna.

5. Det är SCAM!

P.S. Han har 0 i QP=QuestPoints, han måste ha minst 1-3 eftersom han inte skulle kunna mina RuneEss... Och han är ju 99 i det också...  :visslar:

Sorry man, läste det noggrant nu...

Ska fixa ;)

Redigerat av TheExecutor
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...