Hoppa till innehåll

Final Fantasy Xii


 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har bett om att få FFXII till födelsedagspresent så jag tänkte att jag kunde gå in på PS2 forumet och kolla... Jag brukar oftast vara i Nintendo DS forumet sen när jag gick in här så var det ingen som hade skrivit om FFXII.

 

Om nån har det ge det betyg och skriv om det lite :P får det imorrn(om jag

får det :o )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har det och är mycket nöjd.

Det viktigaste för mig vad gäller RPG-spel är stridssystemet. Och vanligtvis gillar jag inte action-rpg:er, men det här blev jag mycket nöjd med faktiskt, då de har gjort en sorts turbaserad action-rpg. Grafiken är riktigt fin och spelet är STORT! (faktsikt utsett till årets största spel av Official PS2 magazine)

Sen har dom ju sitt License Board-system som gör att man dels måste köpa vapen, rustningar och magier och sedan lära dom att använda dom. Lite ovant till en början, men riktigt bra system.

Jag ger spelet 8-9 av 10. Anledningen till att jag inte ger en 10:a är för att jag tycker att en del bosser är alldeles för svåra och att spelet just är så stort (tar ju typ flera timmar att springa till nästa ställe ibland)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har bett om att få FFXII till födelsedagspresent så jag tänkte att jag kunde gå in på PS2 forumet och kolla... Jag brukar oftast vara i Nintendo DS forumet sen när jag gick in här så var det ingen som hade skrivit om FFXII.

 

          Om nån har det ge det betyg och skriv om det lite :P får det imorrn(om jag

          får det  :o )

 

Hej!

Älsakar verkligen FFXII! Det e skit roligt jag ger det lätt 10/10 :D :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...