Gäst rivers Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Skrivet 16 Mars 2007 Har velat fixa till så jag kan spela demos på min 360. Men, hur gör man för att få 360:n uppkopplad till internet? Och sen då? Måste jag gå med i nåt sorts medlemskap på typ www.xbox.com eller? Ang internet, jag har en sån där låda, som har en kabel som går, ena änden i eluttaget å andra in i internetlådan. Sen är det en rödis som går från internetlådan till datorn. Ska jag ta ur den röda från internetlådan och sätta ena änden från den internetkabel som kom med Xbox360 i det intaget då? Eller? Snälla hjälp mig... En annan grej som jag undrar: Om man bara vill kunna ladda ner demos, måste det kosta nåt då? Är det gratis? Tacksam för svar :cool: Citera
Fruktnystan Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Skrivet 17 Mars 2007 Silver-Live är gratis. Då kan du ladda ner saker men inte spela spel över Live. Guld kostar ca 600-700 kr/år och med det kan du förutom nerladdningar spela Live. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.