Hoppa till innehåll

Gudfader Avrättningar!

Rekommendera inlägg

Gäst Mackan330
Skrivet

Vet någon hur man gör avrättningarna. ta i trä,tapetserad och glaskorss i gudfadern spelet?

Tacksam om nån svarar //mackan330

Skrivet

Ta i trä har jag ingen aning har dock gjort alla men vet inte vilken det är... Iaf, tapetserad tror jag är att du ser till att du kan trycka på avrätta när det står det ovanför gubben. Sen så trycker du upp han mot väggen bara. Alltså när det står sådär "smäll till". Glaskross, där ska du se till att gubben du ska döda ska stå framför ett stort skyltfönster. Sen ska du stå framför han och skjuta han så han flyger in i glasrutan.

Lite krånglig text men det är bara skriva om du inte fattade ;)

Gäst Mackan330
Skrivet

Fattade inte riktigt det dära med tapetserad ? ;) ta om det igen

Gäst jesper93
Skrivet

hej ta i trä då ska du ta fram bassboll trät och slå dom med det tills det står avrätta klicka då på den svarta knappen :D

• 3 veckor senare...
Gäst Mackan330
Skrivet

hej ta i trä då ska du ta fram bassboll trät och slå dom med det tills det står avrätta klicka då på den svarta knappen :D

Jag har testat detta men det funkar inte :(

Gäst jesper93
Skrivet

ok kan förstå att det inte funkar men så gjorde jag jag stog och slog dom med basbollträt tills dom nästan var döda så det du ska göra är att slå dom så dom nästan dör [dom får inte dö] tills det står avrätta då trycker du på den svarta knappen och så har du gjort ta i trä:)

här kommer alla avrättningar+lite till

1 ta i trä då ska du slå personen med bassboll trä så dom nästan dör klicka sen på den svarta knappen.

2 hemblandad coctail då ska du ta fram en grön flaska där det finns eld i och då ska du kasta den på nån person.

3 slå personen med knytnävarna tills det står avräta klicka sen på den svarta knappen då kommer din gubbe att knäcka nacken på folk

4 ta tag i en person och kasta ut honom eller henne framför en bil.

ta fram ditt vapen och skjut dom i benet och i det andra benet och klicka sen på avrätta då kommer din gubbe att sjuta dom i huvet så dom dör:)

du kan om du vill ta tag i personen och släpa med dig honom eller henne in i en butik och kasta dom åt h*lvete as kul:)

du kan också ta tag i butiks ägaren och slå hans huvud mot kassapparaten:)

detta är en kul grej gå in i en butik gå upp till den sista våningen skjut alla vakter som är i vägen och om du inte klarar det så bara spring upp till hissen gå in i hissen och sen skjuter du alla vakter som finns på taket då kommer du till en gubbe som du ska förhandla med förhandla med han och sen när det är klart tar du tag i han och kastar han ned för taket:)

glaskross då ska du ta tag i butiks ägaren och kasta ut honom från ett fönster:D

post-47583-1176622759_thumb.jpg

post-47583-1176623546_thumb.jpg

post-47583-1176623700_thumb.jpg

• Skapa ny...