Johkie Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 questen heter Deviate Eradication och man ska döda en massa mobs som finns inne i WC. man får den upp i ena ögat på "sten raptorn". om man står precis vid ingången (ej instance porten) går man åt vänster, följer berget, går upp för de, man kommer till huvudet på raptorn, hoppa ner ett hack, gå till jacket, kolla ner så att man ser att man kommer landa rätt, GÅR lätt neråt, går in i ögat, tar questen och sen är de bara att köra =) asså ColaBurk....... asså hur många perfect devite scale tror du man lootar på en runda????? asså om man ska käna ihop hundra guld på 2h måste man göra en j*vla massa. jag kör på balnazzar och där ligger priset på typ 15g. asså måste man göra 7st för att få ihop dom 100g. försök me att loota så många devite och perfect devite scale sj.... man måste ha en j*vla looto :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColaBurk Skrivet 24 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 Man lootar dom och skinnar sen ligger dom uppe på olika priser.. på skullcrusher ligger dom på 30-35g Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 Man lootar dom och skinnar sen ligger dom uppe på olika priser.. på skullcrusher ligger dom på 30-35g ja men de är fortfarande ganska osanolikt att man får 18 perfect devite scale på 2 timmar. de bros på om man blir boostad, man klarar de inte sj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 (redigerat) En Deviate Scale Belt kostar imellan 40-100g på min server. Det är vanligaste priset. Jag fick den för 15guld av en snubbe :P Håller på och twinka en rogue. Redigerat 24 Mars 2007 av DonKeN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColaBurk Skrivet 25 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Man lootar dom och skinnar sen ligger dom uppe på olika priser.. på skullcrusher ligger dom på 30-35g Om du är runt 40-58 går det riktigt snabbt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 jo de e klart. men man brukar oftast ha högre skill i LW då. jag har 119 på min druid som är 18. en som har haft LW sen start har ju betydligt mer. aså finns de ju säkert andra saker som man känar mer på.........väll? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColaBurk Skrivet 27 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 naa det är ett twink bälte för lvl 18 då tjänar man jävligt bra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg