Grimgorb Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Jag har laddat ner massor med trainers försökt på olika spel, Stronghold m.m på Stronghold trainern stå det att man bara ska trycka på en knapp t.e.x G = gold, jag fattar inte riktigt om man spelar och sedan trycker på G händer inget fast trainern är på. Någon som vet hur man gör detta ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Har du kollat om man ska sätta på trainern på något specielt sett ? Det finns rätt knepia trainers :D Men jag brukar få ingång mina trainers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Troligtvis fungerar inte trainern. Vissa spel kan byta plats på värdena ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zupern00b Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Ska man inte lägga in trainern bland filerna som ligger i mappen där alla filer från spelet ligger ??? Deeeeee kanske e problemet :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 Har ni hör talas om patch? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Locko Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 Tror inte det är nåt ovanligt ord om man håller på med spel. Men sant, trainern ska höra ihop med samma patch som spelet är (alltså versionen), annars fungerar den inte som den ska. Fast detta varierar såklart, vissa trainers klarar alla patcher. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 När spelen uppdateras så läggs nya variabler in. Platsen på minnet blir inte detsamma då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.