meke Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 fins det nåt fusk så man alla pokemon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
meke Skrivet 24 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 HALÅ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Nej det finns inte för.....Jag inte inte varför men det finns inte iaf!!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
meke Skrivet 29 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Det gäller att fånga så många man kan och sedan byta till sig från ett annat spel! PS.Jag har 151DS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 hur man får alla pokemon? jo du går runt i skogar och lite varstans och så möter du olika pokemon, om det e nån som du inte har, så tar du upp en röd boll som kallas pokeboll och försöker kasta på den! ;) om du misslyckas får du försöka ännu mer! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 leta upp alla och fånga bara inte så svårt=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
meke Skrivet 1 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 jaja mae jag menar fusk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 det FINNS inga sånna fusk!!! :angry: nu låser jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg