The_man333 Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 Är på nått ställe när man träffar en soldat som typ har ett skal som han hoppar in i när de kommer fiender, och när man har vart me honom ett tag hittar man en pansarvagn som man kör ut me på ett ställe där de står ett stort torn som skjuter på en..va ska man göra där? har gjort så alla broarna åker ner men sen vet ja inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 skjut på pelarna som tornet står på (dom är gula) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 Skjut på de gula pelarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 liksom det jag sa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Ja? får inte jag säga så oxå? LOL Ludde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Så du svarar alltid även om någon annan redan har? *suck* Det är sånt här jag bara inte orkar med... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Näj men jag såg inte det xD *suck* på dig själv! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg