Gäst RoxZ Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 Idag när jag va inne på fuska kom jag och tänka på Guild wars så jag började undra varför det inte finns Ett GW forum för alla oss GW f*n med tanke på hur stort GW är. Så min fråga är 1: kommer det någonsin att finnas ett GF för GW? 2: isåfall när kommer det? tacksam för svar MVH, RoxZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 har du tillräckligt med fm kan du ju skapa ett gf om gw Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 du kan alltid ta upp det i blue ghost forumet :) nädå.. Men jaja.. för 100 platser kostar det ju endast 4000 så om jag skulle haft råd så skulle jag nog hjälpt till lite.. inte för jag gillar det men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 Inget forum om GW är planerat, men blir diskussionerna om spelet tillräckligt många kan det vara något att fundera på. Att starta massa onödiga trådar om spelet bara därför, är inget jag rekomenderar. Är det inte aktivt nog behövs inget forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 Jag kanske ska börja spela det men jag tycker hellre det ska finnas BF forum. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Bah, finns ju alla spelforum som behövs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 När jag drog upp det med admin i utvecklings gf:et så fick jag bara ett lite halv buttert "Det kanske kommer i framtiden..." (notera att ... gör det buttra) Så jag tycker att alla gömda GW fans letar sig upp till ytan :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RoxZ Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 tack för allt stöd men ... ska vi starta ett gf för GW? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 Jag e gärna med på det, men det finns ett antal GW trådar i PC Forumet, om dem e aktiva och det kommer fler och vi får hit fler GW spelare till att skriva om GW (Jag vet att ni gömmer er för WoW nördarna) så kanske det kommer ett sub forum :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Jag tror inte att gw forum skulle vara så aktivt :( Men ett bf forum skulle va betre :) , skulle va mer aktivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.