Gäst Enrike Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 Hej! Skriv gärna in varför just du ska köpa ett Playstation 3! skriv vad för spel ni ska köpa! Jag ska öppna ett Spar konto så jsg en dag kan köpa ett själv det kostar ju 6.419:- kr!! :cool: jag ska ha 60gb! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 Jag ska också köpa playstation 3.. dock inte förrän efter sommaren... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZorroJonte Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 Hej! Skriv gärna in varför just du ska köpa ett Playstation 3! skriv vad för spel ni ska köpa! Jag ska öppna ett Spar konto så jsg en dag kan köpa ett själv det kostar ju 6.419:- kr!! :cool: jag ska ha 60gb! Tjoooo! Vet inte riktigt om jag ska köpa det :huh: kostar ju asmkt! Vill värkligen ha FFXIII Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Supersonic_93 Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 (redigerat) Jag ska köpa PS3 och spelet SONIC THE HEDGEHOG......... <_< Det kunde ni aldrig gissa va, när mitt användarnamn är Supersonic_93!!! <_< Onödig bifogad sak...//Draghon Redigerat 24 Mars 2007 av Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rasengan94 Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 yo.. ps3 är som en data man kan tillochmed gå in på nätet. kostar asssss mkt:glare: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Enrike Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 Hej! I dag läste jag på www.gt.se att ps3 är rena skiten p.g.a att inget funkar en Tekniker provade spelen & att gå på nätet men inget funkade! men jag ska ändå köpa det han bestämer inte över oss :evil: :huh: :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 Hej! I dag läste jag på www.gt.se att ps3 är rena skiten p.g.a att inget funkar en Tekniker provade spelen & att gå på nätet men inget funkade! men jag ska ändå köpa det han bestämer inte över oss :evil: :huh: :rolleyes: http://www.gamereactor.se/blog/petter/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 jag vill ha den :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 Flyttar på ämnet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 yo.. ps3 är som en data man kan tillochmed gå in på nätet. kostar asssss mkt:glare: Man kan gå in på nätet med Wii och Nintendo DS också Har för mej att det går med PSP också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raxo11 Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Har det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Radier Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Jag vet inte om jag ska köpa PS3 eller Wii, men jag lutar åt PS3 för FFXIII blir nog ass bra. read this There are 20 angels in this world 10 are sleeping 9 are playing 1 is reading this Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.