som rubriken..
Vilket Wii Spel Önskar Du Dig?
Guitar Hero till wii så klart :P
Menar du vad man vill för spel ska komma eller vilket man vill ha?
Lungt SuperMario charged!
Om jag hade fått välja, så skulle det vara ett Castlevania där man svingar Vampire Killer med wii-moten :rolleyes:
Kanske nåt flyg spel :gitarr: men jag vet inte riktigt.
Super Smash Bros, Brawl. (När det kommer ut ;P)
Sw Kotor 3 skulle sitta gött till Wii.
Sonic and the secret rings :)
Jag skulle vilja ha nåt Super Mario spel XD :P.
jag önskar mig...det där pokemon battle spelet, men du vet att sonic and the secret rings ska suga? ( står i min play tidning iaf )
Vem bryr sig vad recensenterna säger, man får avgöra själv om man gillar ett spel eller ej.
↗ till inläggetMed "Play", menar du Super Play? Det är världens sämsta speltidning! Det vet ju alla!jag önskar mig...det där pokemon battle spelet, men du vet att sonic and the secret rings ska suga? ( står i min play tidning iaf )
Sonic and the Secret Rings e kul
↗ till inläggetkommer det ut ett pokémon spel till wii? Jag önskar mig det isåfall också önskar jag mig super smash bros. brawl och TMNTjag önskar mig...det där pokemon battle spelet, men du vet att sonic and the secret rings ska suga? ( står i min play tidning iaf )
↗ till inläggetJapp, det heter Pokémon Battle Revolution ;)jag önskar mig...det där pokemon battle spelet, men du vet att sonic and the secret rings ska suga? ( står i min play tidning iaf )
Ska se om jag hit tar några filmer
↗ till inläggetJasså du läser också PlayBoy :)jag önskar mig...det där pokemon battle spelet, men du vet att sonic and the secret rings ska suga? ( står i min PlayBoy tidning iaf )
Vad har du fått för konstig tidning där dom recenserar vanliga äventyr,action spel?
Dom recenserar väl bara grovasex-spel som Pilsstrip ,stripperella m.m?
Super Smash Brothers Brawl såklart :D
Ett battlefield spel till wii skulle vara gött
↗ till inläggetDet är klart det kan vara det, det är väl PlayBoy ingen j*vla speltidning :huh:jag önskar mig...det där pokemon battle spelet, men du vet att sonic and the secret rings ska suga? ( står i min play tidning iaf )
↗ till inläggetSonic and the secret rings :)
det kommer att komma til Wii ;)