Gäst Kabby Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 jag önskar mig...det där pokemon battle spelet, men du vet att sonic and the secret rings ska suga? ( står i min play tidning iaf ) Med "Play", menar du Super Play? Det är världens sämsta speltidning! Det vet ju alla! Sonic and the Secret Rings e kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOfSand Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 jag önskar mig...det där pokemon battle spelet, men du vet att sonic and the secret rings ska suga? ( står i min play tidning iaf ) kommer det ut ett pokémon spel till wii? Jag önskar mig det isåfall också önskar jag mig super smash bros. brawl och TMNT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 jag önskar mig...det där pokemon battle spelet, men du vet att sonic and the secret rings ska suga? ( står i min play tidning iaf ) Japp, det heter Pokémon Battle Revolution ;)Ska se om jag hit tar några filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The_Slayer Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 jag önskar mig...det där pokemon battle spelet, men du vet att sonic and the secret rings ska suga? ( står i min PlayBoy tidning iaf ) Jasså du läser också PlayBoy :) Vad har du fått för konstig tidning där dom recenserar vanliga äventyr,action spel? Dom recenserar väl bara grovasex-spel som Pilsstrip ,stripperella m.m? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Super Smash Brothers Brawl såklart :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Ett battlefield spel till wii skulle vara gött Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The_Slayer Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 jag önskar mig...det där pokemon battle spelet, men du vet att sonic and the secret rings ska suga? ( står i min play tidning iaf ) Det är klart det kan vara det, det är väl PlayBoy ingen j*vla speltidning :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 Sonic and the secret rings :) det kommer att komma til Wii ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.