Gäst alan.shalaji Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 Kan inte ni ansvariga på fuska skapa ett forum under övriga ämnen som heter "Fysik, teknik, kemi och biologi"? Där man diskuterar om t.ex. Kemiska ämnen, egna uppfinningar, anatomi och annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 (redigerat) Du ska diskutera om detta i skolforumet eftersom att NO är ett skolämne. Redigerat 19 Mars 2007 av Dolphin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 Allmänt kommer ju snart inte behövas.. Ja men jag menar, det räcker väl med allmänt och för det mesta skolforumet :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Kanske inte så dumt, skulle själv vara för förslaget men jag tror inte det finns så många som kanske tycker om det. Eller ja jag vet ändå inte. För höra vad folk säger... Men som sagt jag vill gärna ha ett sådant subforum. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Jag tycker att det är bra som det är. Skulle bli rörigt om man flyttade allt till Allmänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Allmänt kommer ju snart inte behövas.. Ja men jag menar, det räcker väl med allmänt och för det mesta skolforumet :) Alltid bra med fler forum... Annars så blire inte kul o spana in pcforumet efter nåt år -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 Igentligen så är fuska.se en sida som riktar sig mot TV/Dataspel för det mesta. Men admin är ju hygglig och gör övriga forum, jag tycker det är okej med forumen som vi har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.