Gäst Grenade Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Som alla säkert vet så finns det en stor grå avlång adapter som man får med xboxen. När jag stänger av min Xbox så lyser den gult alltså standby, men det låter om den. alltså det sprakar i den. Någon annan som har samma fel? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst rivers Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Så länge du har kontakten i väggutaget så kommer den lysa gult. Och ja det låter. Men knastrar vet jag inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZorroJonte Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Xbox 360 har inga spel...ok lite kanske... kan inte spela Oblivion men annars så :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Anmäler...1...2...3...anmält... Onödigt inlägg det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Grenade Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 Anmäler...1...2...3...anmält... Onödigt inlägg det där. Jag kan inte se några onödiga inlägg? (bortsett från det som JoJehammarsten skrev) Jag har ett xbox problem och jag frågar andra människor om de har upplevt samma sak, det är inget fel eller onödigt med det. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 Jag anmälde hans inlägg, inte din tråd. Tillsägelse fick jag för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 Jag vet inte var det är & undrar med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 Vad vet du inte vad det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.