hoppah Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 ja men jag är free, du är member. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 ja men jag är free, du är member. inte mitt fel att du inte har råd med membership Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hoppah Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 (redigerat) nej ska inte bli member men va heteru i rs? ska vi se dina stats... och förresten, vem f*n har sagt att inte jag har råd me de? tror du ja bor på gatan eller vad? haha nooooob!!! du sa att du hade 1400 total, på en annan topic sa du att du hette "king charm" om du heter den ljuger du om din total = ganska så noobigt för han har 1250 total, lol? Redigerat 13 April 2007 av hoppah Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 nej ska inte bli member men va heteru i rs? ska vi se dina stats... och förresten, vem f*n har sagt att inte jag har råd me de? tror du ja bor på gatan eller vad? haha nooooob!!! du sa att du hade 1400 total, på en annan topic sa du att du hette "king charm" om du heter den ljuger du om din total = ganska så noobigt för han har 1250 total, lol? har många accounter den som jag kör på mest heter mithril str noob+ ja jag tror du bor på gatan :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BurningHypno Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 Jag tror du kan hålla käften för alltid, och slippa dig och dina trådar. Du är så extrem jobbig och fjantig. Plz dra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 vart ska jag dra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BurningHypno Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 Ut från detta forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 tror du jag gör det detta är mitt forum och jag har gjort de! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BurningHypno Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Isånnafall i dina drömmar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 nehe det menar du inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hoppah Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Isånnafall i dina drömmar håller med dig 100%, mithril är jobbig och fjantig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 X'D Sluta skriva i tråden du är så fjantig och "tuff" så jag skrattar ihjäl mej. Ohh vad fränt att ha member och reta dom som inte har det. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg