Gäst GaaraOfDesert Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Lol, allvarligt mithril. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 mithril dra bara nått gammalt över dig, alla kanske inte vill betala för att spela runescape, dem kanske spelar för att dem tycker det är kul inte för att skryta/ljuga som du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hoppah Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 aaa, vill inte paya för Rs, för spelar inte 24/7 spelar lite då och då då jag har tid över, ingen nörd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 asså aldrig att jag tänker betala för rs.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hoppah Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 nej, det är typ usel graffa å de^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 lol tråkig att spela rs annars om man inte är members då kan du bara gå runt och döda goblin lillen har inte råd med membership stackers Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hoppah Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 vem har sagt att Rs är så kul då? spelar de mest för tidsfördriv...och vafan döda goblins? lol? ge upp nu "tuffing"... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 lol? ge upp du först sen ger jag mig.. lillen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Den här tråden underhåller mej än. Ohh vad frän du var nu. ge upp först sen ger jag mej. Tror f*n jag kissar på mej av skräck. (eller skratt snarare) x'D hahaha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 men lol! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hoppah Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 vf är jag "lillen" om jag får fråga?^^ för att du tror att du är tuff då du säger de, eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 mithril vi är inte geeks som du som spelar runescape 24/7 och tigger pengar av morsan "SNÄLLA MAMMA BETALA MEMBER ANNARS GRÅTER JAG" så kan du sluta gå på andra och inse att vi inte är fattiga för att vi inte betalar för member, utan för att vi inte betalar för att ett skit spel ska bli lite bättre? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg