Schnider Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 NAAAAAW, Mithril varför anmäla. Du är drygt 10-11. Och springer runt och säger n00b bara för att du ber för din mamma att betala till internet istället för mat på bordet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Hahahah x'D mod lås denna tråden för den har urartat helt. Mithril om du nu är 14 bete dej lite moget iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hoppah Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 han är inte 14 rofl, XD han anmälde mitt inlägg, rofl? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 inte jag som har anmält dig + jag orkar inte med dig snorunge du hae tagit upp ett j*vla massa annat skit som inte har något med detta forumet att göra om du håller på så här så kan du dra från detta forumet för jag är trött på dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Tråden spårar helt klart ut. Lägg av med spammet, genast! Tråd Låst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg