Str4ndB3rg Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Skrivet 21 Mars 2007 Jag ska köpa BF2142 och lira på internet....men min storebror vill ha det med så vi ska dela på det men om jag installerar det förts och GameSpy kan han okså instalera det till internet och spela? ;) Ska köpa det snart så vill ha svar fort. :) Citera
Ray2704 Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Skrivet 21 Mars 2007 Jag ska köpa BF2142 och lira på internet....men min storebror vill ha det med så vi ska dela på det men om jag installerar det förts och GameSpy kan han okså instalera det till internet och spela? ;) Ska köpa det snart så vill ha svar fort. :) man behöver varsin skiva - förstår du?? äh, nej det går inte ni måste ha varsin Citera
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Skrivet 22 Mars 2007 Varsin orginal skiva och cd-nyckel, annars funkar det inte att spela online ;) Citera
Str4ndB3rg Skrivet 24 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 24 Mars 2007 Men om jag installerar det på min dator sen lägger över det från min dator till hans? Citera
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Skrivet 24 Mars 2007 Då måste du ha en annan cd-nyckel. N ikan inte köra med samma. Men om du hämtar en annan cd-nyckel från internet så får du vara beredd på att den som har den kommer inte att kunna köra online, bara LAN-multiplayer. Har ingen aning om det funkar i just detta spel, men de flesta är så. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.