Davidfreak Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 Jag blir bara så arg på såna som skickar in fuska som inte funkar nån som håller med. :angry: <_< :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hej123 Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 tro mig jag vet jag blir inte gladare själv :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpson_dude Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 hatar såna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 MM samma här man borde skaffa nått speltest på spelet om det är fusk för bara för att man får varningar i forumet så börjar alla andra spamma till sig fusk. och föresten fel forum ;) ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The_Slayer Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 Jag blir bara så arg på såna som skickar in fuska som inte funkar nån som håller med. :angry: <_< :angry: Jag med man vill bara kn*lla sönder fusken :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wisse Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 Jag gillar inte heller såna som skriver in fusk som inte funkar :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 Ser du fusk som är felaktiga kan du anmäla dem. Eller direkt prata med en moderator eller admin. Låser denna tråd nu, innan fler onödiga inlägg postas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg