Gäst Youx Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Skrivet 22 Mars 2007 Shoo! Blivit lv 46 med min Hunter nu.. men jag hittar inga bra kläder till honom.. på ah finns det flr typ lv 40 och neråt och 56 och uppåt! vart droppas det bra kläder till mej? Och i vilken/ vilka instancer får man tag i Beaststalker settet? Vart kan man hacka silver?
Snookis Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Skrivet 22 Mars 2007 Shoo! Blivit lv 46 med min Hunter nu.. men jag hittar inga bra kläder till honom.. på ah finns det flr typ lv 40 och neråt och 56 och uppåt! vart droppas det bra kläder till mej? Och i vilken/ vilka instancer får man tag i Beaststalker settet? Vart kan man hacka silver? Har för mej att Gahzrilla i ZF droppar nån mail chest. Men annars vet jag typ inte. Beaststalker droppas i scholo, strat, UBRS vad jag vet :P .
neVah Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Skrivet 22 Mars 2007 Du behöver nästan inget bra armor. Men det kan ändå vara kul o ha =) Checka efter team till zf, och needa på allt mail du behöver där. Sedan e de bara o fortsätta o lvla till 58, för sen börjar de "roliga" i outland =)
Rekommendera inlägg