hades_932 Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 Rubriken säger allt, kan man det? Om inte så kan ni gärna ge tips på ett converterprogram.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JanazTheOne Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 Japp. Men jag vet inte om de funkar på dvd-spelare, bara i datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 Japp. Men jag vet inte om de funkar på dvd-spelare, bara i datorn. Om din dvd spelare klarar avi går det ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xallie Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 man kan bränna avi filmfiler, fast egentligen är dem inte avi i slutänden. men om du konverterar din avi fil till en mpg (t.ex med TMPGEnc) så kan du bränna ut filmfilerna till svcd eller vcd sen. eller så kan du konvertera dem och bränna ut dem till dvd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 men det enklaste är att kolla om din dvd-spelare kan läsa avi filer, om den kan det så är det bara fritt fram å bränna filer som du senare kan se via dvd-spelaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 25 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Ok, men vilka program kan man använda för att konvertera AVI då och var kollar man om man kan spela AVI på sin DvD spelare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Man kan använda WinAVI som kan konvertera AVI och några stycken till. WinAVi finns att hämta på den här sidan:http://www.download.com/WinAVI-Video-Converter/3000-2194_4-10578542.html?tag=lst-0-1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 25 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Det står att man behöver Codec för att kunna konvertera... Var och hur skaffar jag det??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Jag rekommenderar följande codec: Ladda ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.