Gäst erikthekiller Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 hej.. undrar hur man filmar när man spelar?? hur kan jag få så jag gör det?? :meddum: :meddum: :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Datadanne Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 Du måste ha vissa program. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst erikthekiller Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 vilka pogram är det å var kan jag få tag på dom? och behöver man webkamera?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
murphmaster Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 haha varför skulle du behöva en cam? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 vilka pogram är det å var kan jag få tag på dom? och behöver man webkamera?? lol, det är ju inte så att du filmar skärmen. Sök på fraps på google, ladda ner och börja filma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg