Gäst Hulk746 Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 (redigerat) Jag fick en varning och blev "avstängd" för att jag i ett gruppforum länkade till en sida och skrev: "Gå in på eget ansvar!!!" UGMS 4 EVER!!!!!!!!! Redigerat 23 Mars 2007 av Hulk746 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 aa men det står i reglerna om det är tillåtet å skriva så. Det är ju du som borde ta ansvar för var du skickar för hemsida till folk,det kan ju va sonna som inte är så bra på dator som kanske får ett stort virus på grund av dig :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 men i ett gruppforum va? Där bryr sig knappt modderatorerna typ.. Om det inte är något väldigt allvarligt då? Så var det inte ganska allvarligt eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 (redigerat) Alla medlemmar i Oztown kan gå in >>>HÄR<<< Han länkade till en b*g-p*rr sida. Det var vad Xade sade, du förtjänar din ban. Redigerat 23 Mars 2007 av TheExecutor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 Men nödvändigt att posta då, småpojkar kan få trumatiska minnen och sår i själen för resten av livet om de får se sånt vid för tidig ålder. Vaknar upp svettandes vid åldern av trettiofem och måste ringa efter ännu en dyr psykolog som tar 1000:-/h Rätt åt dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 Bara en liten fråga; hur kan du skriva fast du är avstängd? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 Mars det har jag också funderat över ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 För moderatorn som varnade han inte inaktiverat kontot, utan vi får vänta tills admin satt han i gruppen "avstängd". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 Okej då förstår jag. Men är inte denna tråd lite §1.27? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg