Phrygian Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 Tjo. Jag har ett jävligt störande problem. Då jag kör, vare sig War of the Ring, Skirmish eller själva handlingen så efter att man har spelat i mindre än 10 minuter så dör jag. Allting dör direkt och man förlorar. f*n. Kan inte spela spelet alls. >.< Hur f*n ska man göra? Någon som har haft liknande problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 (redigerat) några frågor bara 1, är spelet nerladdat? (om det är det så har du fått en "nukad" version) 2, har du uppdaterat spelet?? Redigerat 29 Mars 2007 av Aviator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Instalera om spelet. Jag har ett problem, När det är stort krig och man håller på att klicka snabt och knappar mm så stängs spelet ned och det kommer upp en ruta och så här står det i den; Game chrasch blablablablabla blablablablabla blablablablabla bla = massor med sifror och bokstäver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 försök att patcha spelet eller instalera om det, det kan också bero på att datorn inte klarar av allt klickade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phrygian Skrivet 25 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Jaopp. Spelet är nerladdat. Men jag har kunnat kört på det förut. Men inte för längesedan patchade jag upp den. Kan nog ha berott på det. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 (redigerat) det beror nog på de ja, dock kan jag ej, då jag varken kan eller vill diskutera det Redigerat 29 Mars 2007 av Aviator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.