ceco Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Skrivet 25 Februari 2004 hej jag ska köpa en bärbar dator men jag vet inte vilken som jag vill ha jag vill helst inte att den ska vara för dyr men den ska vara bra och man ska kunna köra cs på den jag ska ha den som en server dator så den behöver ju inte vara så stor hårdisk men om ni vet en bra dator som inte är så dyr så skriv det här nedan för ha det gött Citera
# 21 Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Skrivet 25 Februari 2004 En bärbar dator är väl inte den den bästa speldatorn direkt. Citera
ceco Skrivet 25 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 25 Februari 2004 jag ska inte ha den för att spela på jag ska min cs server på den Citera
jacobz1 Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Skrivet 25 Februari 2004 ja men du kan ju köpa en begagnad data då blir det ju biligt iallafall :D Citera
Ozoon Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Skrivet 25 Februari 2004 bärbara datorer är inte det bästa för servrar heller, men det funkar, men om du bara ska ha en cs server på så kan du ju köpa en begagnad på blocket Citera
Morbid Desiré Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Skrivet 26 Februari 2004 mmm...Det är billigt och bra...Smart ide att göra en dedicated server på den...går det snabbare på den stationera ;) Citera
jacobz1 Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Skrivet 26 Februari 2004 på blocket finns det ju bra o billiga datorer fast en stationär e lite bättre ju :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.